torsdag 11 september 2014

Tävlingsnojja, kommer som ett brev på posten.

Jaha, tävling i helgen.

Aha, känna efter lite för mycket.

Snuvig?
Snorig?
Febrig?
Ont i vaden?
Ont i låret?
Ont i knäet?

Känna efter lite till......

Är det någon som känner igen sig eller är det bara jag?

Alltid, varenda gång......

Veckan innan en tävling så hinner jag känna alla symtomen. Ju viktigare tävling (för mig) ju mer känner jag.

Så på lördag är det Sthlm HM och självklart kliar det lite i halsen, det snoras lite extra och höger vad strular lite.

SUCK!

Som tur är vet jag att det (med ett enda undantag på tre år) kommer ha gått över till tävlingsdagen och att jag då antagligen kommer känna mig i bra form... ...jag hoppas i alla fall *snörvel*.

Vill inte må såhär på lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar